Monday, April 2, 2012

زیبایی

برای عشقم مریم 

آه! چه زیبایی!
           چه زیبایی! 
چشم هایت را بسته ای 
                       آرام،
                         آرام تر از همیشه. 
سرخی لب هایت دلچسب ترین وسوسه ها را بر دلم می افکند. 
 
آرام نفس می کشی 
چه بی دغدغه است این دم.
           
زیبای من، 
    زیبای خفته من، 
تو خوابیده ای و من رویا می بینم
زیبا ترین رویاست آنچه می بینم 
                    فرشته ای روبروی من. 

تو فرشته منی
تو رویای منی 
اما نه... 
تو رویا نیستی 
تو حقیقی ترین حقیقت منی.

3 comments:

  1. صدایی می شنوم، آوازی پر امید
    سرود سرخوش نیزار، لبخند گلی سپید
    دستانم گرفته، همراه می بری
    در سرزمین رویا ها، به باغی ناپدید
    در سرزمین ما، جز واژه های ناب
    جز سعر های رنگ رتگ در برگ هر کتاب
    جز زمزمه عاشقانه در گوش ابر و باد
    نمی توان شنید
    من بی خود از خودم، در بازوان تو
    در چشم من ببین، تکرار عشق عشق، تکرار زندگی
    تکرار نام تو

    ReplyDelete
  2. صدایی می شنوم، آوازی پر امید
    سرود سرخوش نیزار، لبخند گلی سپید
    دستانم گرفته ای، همراه می بری
    در سرزمین رویا ها، به باغی ناپدید
    در سرزمین ما، جز واژه های ناب
    جز سعر های رنگ رنگ در برگ هر کتاب
    جز زمزمه عاشقانه در گوش ابر و باد
    نمی توان شنید
    من بی خود از خودم، در بازوان تو
    در چشم من ببین، تکرار عشق عشق، تکرار زندگی
    تکرار نام تو

    ReplyDelete
  3. do ta sher e aali, vali hamed ba in ke kheili neveshte hat ro doos daram, sher e maryam be nazaram behtar e o sar shar tar ;)

    ReplyDelete